Search This Blog

Monday 28 October 2013

One Hit Wonders



One hit wonders - and what a hit!
Number one in Britain on 1st February 1978.
Here are Althea Rose Forrest (age 17)  and Donna Marie Reid (age 18) giving it some Uptown Top Ranking.
They released an album of the same name and a couple of other singles but they never troubled the charts again.
Altogether now -

See me in me heels and ting
Dem check sey we hip and ting
True them no know and ting
We have them going and ting
Nah pop no style, a strictly roots
Nah pop no style, a strictly roots

See me pon the road I hear you call out to me
True you see mi inna pants and ting
See mi in a 'alter back
Sey mi gi' you heart attack
Gimme likkle bass, make me wine up me waist
Uptown Top Ranking

Althea and Donna - Uptown Top Ranking

No comments:

Post a Comment